מיער שוהם לתל חדיד 27.11.20

אחד האזורים הכיפיים והמגוונים במרכז הארץ לריצת שטח קלילה, גם בימי גשם. אחלה מסלול קרוב ונוח לריצות החורף

יער שוהם הוא אחד מגני השעשועים היותר כיפיים לרצים, והפעם נחבר אותו אל מגרש המשחקים של תל חדיד וחזור דרך מצפה מודיעין.
תודה לפיני גולן על הכנת המסלולים וההזמנה.

כל הפרטים על המסלול

הפעם נרוץ בשני מסלולים 12 ק״מ ו-21 ק״מ.
מתכנסים ומזנקים ביחד כדי למנוע התקהלות בסיום.

יוצאים מא.ת. הצפוני מטפסים את העליה הלבנה עד ליער שוהם, עוברים את חרבת תנשמת ואת הפסיפס של הכנסיה הביזנטית ומתחברים לשביל ישראל.
חוצים את נחל בית עריף ונחל נבלט קצין על השביל החום ונכנסים לבית עריף בכניסה המזרחית. עולים עד המפגש עם הכביש, שם רצי ה-11 ק״מ מסתובבים, יורדים חזרה ורצים לאורך הגדר של בית נחמיה עד היציאה המערבית לשטח. רצים לאורך נחל נבלט שוב ומקיפים את השדה החרוש דרך נחל בית עריף. מטפסים בסינגל אל גבעת הספלולים עד למעלה. מצטלמים ומצלמים את האופק – ביום טוב אפשר לראות את תל אביב.
יורדים לכיוון האנטנה בשביל הלבן מקביל לכביש 444, עולים חזרה ליער שוהם בעליה החומה ויורדים חזרה לאיזור התעשיה.

רצי ה-20 ק״מ ממשיכים מהנקודה שנפרדנו לאורך הגדר של בית נחמיה מקביל לכביש 6 עד נחל נטוף והלולים, מטפסים לתל חדיד על השביל הלבן פונים ימינה למצפה מודיעין מסתובבים לסינגל הרצל ל-200 מטר ומתחילים חזור לכיוון בית נחמיה דרך נחל נטוף.
רצים לאורך הגדר של בית נחמיה עד היציאה המערבית לשטח. וממשיכים לסיום בדיוק כמו המסלול של ה-11 קמ לאיזור תעשיה שוהם.

מומלץ להתעכב בחורבת תנשמת היפה ולהתרשם מהפסיפס, וכמובן שנקודת התצפית נהדרת להפסקת צילומים.

טיפוס מצטבר

ב-12 ק״מ – כ-220 מ׳
ב-21 ק״מ כ-390 מ׳

לאיוונט בפייסבוק

לו״ז

נפגשים בחניון פארק תעשיות חבל מודיעין בשוהם

כינוס 05:45
זינוק 06:00

פריסה: עצמאית בקבוצות קטנות בסיום, כל אחת ואחד בזמנכם.

במפגש וכן בריצה אנו מתבקשים לשמור על ריחוק (פיזי בלבד!) למען בריאותנו.

הגעה וחניה

פארק תעשיות חבל מודיעין

מסלולים להורדה וגרפים

21 ק״מ מפה | קובץ gpx
(שימו לב – להורדת המסלול מהמפה לחצו על הלינק ובצד ימין למעלה של המפה שתיפתח תמצאו כפתור שלושה פסים: בחרו שיתוף- קבצים ושם בחרו בשמירה באופציה עם ציור של דיסקט להורדת המסלול.
להורדת מסלול לגרמין יש ללחוץ על סמל הדיסקט הכפולתחתשמור בשםיש לשמור את המסלול בפורמט single route GPX ולייבא למכשיר.)

12 ק״מ מפה | קובץ gpx

זהירות ובטיחות

1. מומלץ לצאת למסלול עם טלפון למען בטיחותכם ושלומכם.
  2. לאחר הגשמים השטח עלול להיות בוצי. יש לנוע בזהירות ולשמור מרחק למניעת החלקה ופציעות.
  3. יש להקפיד על ריחוק פיזי, להמנע ממגע ולשמור על תקנות משרד הבריאות.

לכל מסלולי אף אחד לא יבוא

לעדכון על האירועים הבאים הצטרפו לאף אחד לא יבוא בפייסבוק  ולקבוצת הוואטסאפ לעדכונים וקבצי gpx