11 דברים שלמדתי ב-39 שנים

מי קבע שצריך לחכות לגיל 40 כדי לכתוב סיכומים ועצות לדרך?

Processed with VSCO with l9 preset

מי קבע שצריך לחכות לגיל 40 כדי לכתוב סיכומים ועצות לדרך? אני נולדתי בת ארבעים ונהיית צעירה עם השנים, אז לפני שאהפוך לבת טיפשעשרה עם מוח פירה, הנה מה שלמדתי על החיים במשך 39 שנים.

1. אם כל האנשים סביבך נראים לך מיוחדים ומבריקים, את כנראה לא שונה מהם. אנשים בנאליים וטיפשים לא מתלהבים מייחוד וברק.

2. אל תפחדי להתבלט או לתפוס מקום, אל תקטיני את עצמך ואל תידחקי לפינה – את לא לוקחת את המקום של איש, לכל היותר תשאירי מקום שווה ריק, וחבל.

3. תשתמשי בדעות ובעמדות שלך כדי לשנות ולעשות טוב יותר סביבך, כי אף אחד לא יעשה את זה במקומך.

4. לכי תזדייני – זה מה שיגידו לך לא פעם אם תיישמי את עצה 3, אבל אל תעלבי, פשוט שכללי את ההמלצה לדרגת אומנות ותעשי מלא סקס מעולה, ועדיף עם מישהו שגורם ללב שלך לרקוד. שימותו הקנאים.

5. מותר לכעוס, לזעום ולרתוח, אבל תכעסי רק כמה שצריך, כשהכעס נגמר זה מיותר להמשיך להעמיד פני כועסת, זה רע ללב ולגוף שלך וגם לעור הפנים.

6. גם ביום שבו את מרגישה הכי חרא עם הגוף שלך, תזכרי שהבעיה או בראי או בראש שלך, אין שום בעיה עם איך שאת נראית.

7. שימי לב לאנשים שמקיפים אותך בכל מקום, הם משמעותיים. אבל אם הם לא חושבים כך תעשי משהו קטן שיגרום להם לשנות את דעתם. אנשים שמרגישים משמעותיים עושים את העולם טוב יותר. ברכת ׳בוקר טוב׳ לפעמים תעשה את כל ההבדל.

8. תאהבי את עצמך, את היקרים לך, את הילדים שלך, את החברות שלך, את הכלב שלך, את העבודה שלך, אבל אל תוותרי על אהבה אמיתית שבלב, היא צובעת את החיים בגוונים חיים.

9. צמצמי רגשות אשם. לא משנה מה תעשי, הם יבואו, אז עדיף שתעשי כמה שיותר ממה שעושה לך טוב ומאפשר לך להגשים את עצמך ואת ייעודך.

10. אל תפחדי ליפול לקלישאות, כולם נופלים בהן ולפעמים הן אפילו מוכיחות את עצמן.

11. תשאירי פתח לשינוי, אולי בשנה הבאה תגלי שחצי ממה שכתבת כאן הן שטויות גמורות, אבל אם חשבת שזה נכון באותו רגע – זה בדיוק מה שהיית צריכה לעשות. עכשיו תתקדמי. זכותך לטעות. זכותך להשתנות.

תודה לאהוב שלי, לילדות המהממות שלי, לחברים המדהימים שלי ולכל המברכים. עשיתם לי יומולדת מושלם <3

תגובות