מה יותר טוב מאשר להצליח לחבר את העבודה שלך עם התחביב שלך?
אין טוב מזה.
פרוייקט הריצה לקראת השקת נעל הריצה לנשים במרתון ת״א 2016, היה סוג של הגשמת חלום מבחינתי.
בואי, רצות
את הטלפון קיבלתי ממי שהיתה מנהלת הקהילות המסחריות של סלונה, שבישרה לי שנרקם פרוייקט חדש עם אדידס.
מאה נשים שיחולקו לארבע קבוצות יפגשו במשך שלושה חודשים להתאמן למרוץ של 10 ק״מ. אתגר רב תחומי מרגש.
כל מה שזה ידרוש ממני זה השתתפות בשני אימונים בשבוע, הובלת קבוצה אחת מתוך ארבע קבוצות נשים בקהילת הרצות שיתחרו זו בזו, כתיבת סיכום שבועי ומדי פעם השתתפות באירוע יח״צ.
כוחו של מותג
אחרי כמעט שנתיים של הפסקה מהריצה ושבעה חודשים אחרי לידה חמישית אמרתי כן.
קפצתי על ההזדמנות.
כבר ידעתי אז מה כוחה של קהילה, אבל לא ידעתי איך נראית קהילה שקמה מאפס, מיומה הראשון, ועוד בחסות מותג על כמו אדידס.
בפרוייקט הזה למדתי על מכפיל הכוח שנוצר במפגש בין קהילה למותג. על הנעת אנשים, גם במקומות הכי קשים פיזית ומנטאלית. על יצירת מוטיבציה, פיתוח של קונספט תוך כדי תנועה ועל החיבור הטבעי וההכרחי בין קהילה לתוכן.
בסיום תקופת האימונים רצתי חצי מרתון במקום 10 ק״מ.
במהלכה יצרתי תוכן לבלוג הרצות, המון כתבות מסחריות על עולם הריצה ופעילויות קידום ברשת שעשו הרבה רעש – ביניהן פוסט שבו מסרתי במתנה סט ספורט של אדידס / סטלה מקרטני, לאישה שתכתוב לי למה היא רוצה להתחיל לרוץ ושזכה לחשיפה מטורפת.
השמים הם הגבול
רגע אחרי שנגמר הפרויקט, שרץ תחת ההאשטג #findyourmore, הבנתי שאני ממשיכה לרוץ.
במפגש מקרי, באירוע של סלונה, עם קרן נהיר-שיבק, שהיתה אז סמנכ״לית השיווק של אדידס, סיפרתי לה שהצעד הבא יהיה ריצת מרתון שיתועד בבלוג ריצה חדש שתי.
תוך דקות הפכתי לאחת מרצות אדידס המאומצות ובמשך שנה וחצי הייתי רצת חסות של אדידס.
יצרתי המון תוכן שקשור לריצה, נטמעתי בקהילות הרצים ברחבי הרשת, בניתי רשת קשרים ענפה,
וכן, רצתי יותר ממרתון אחד בתקופה הזאת.