נכים, לא קבצנים!

ניקול ראידמן סוללת את דרכה לפרלמנט, וכל מה שזה עלה לה זה בסך הכל בסתימת הפה ובגזל כבודה העצמי של מפגינה בכיסא גלגלים

raidmanhafgana

זהו, הגענו אל התחתית.
זה לא קרה כששרה סחרה בכפולות של 30 אגורות דמי פקדון של בקבוקי שתיה, זה לא קרה כשביבי נהם בשפת האדם הקדמון ״הערבים נוהרים לקלפיות״, זה לא קרה כשסנדרה רינגלר התחילה לדקלם ׳הגברת, הגברת׳, זה אפילו לא קרה כשניקול ראידמן עשתה לנו סיור מודרך במטבח המט לינפול של ראש הממשלה שאוי אוי אוי  אפילו מנקי הרחובות של כיכר המדינה לא היו מסכימים לאכול בו.
אבל היום זה קרה.

היום בהפגנת הנכים מול בית ראש הממשלה, שעה שאלה מנערים את הגדרות ודורשים מראש הממשלה, או מנציג מטעמו, לצאת ולהידבר עימם, לעמוד מולם פנים אל פנים, לשמוע את כאבם, לשעות לדרישותיהם להעלאת הקצבאות לרמה שמאפשרת חיים עצמאיים בכבוד, חשה לעברם לא אחרת מאשר חברתה הטובה של אשת ראשה הממשלה, לא אחרת מאשר ניקול ראידמן.

ומה עושה אוליגרכית כשהיא נתקלת בהתקהלות בלתי נעימה בעליל של אנשים על כסאות גלגלים וקביים? לא הייתי מעלה זאת בדעתי בחלומות הכי פרועים, אבל תקשיבו: היא מאתרת חוליה חלשה במיוחד ודוחפת לה כסף ליד. כן כן, בעיניכם תראו בעצמכם את הריץ׳-ביץ׳ הזו שוברת את רוחה של מפגינה שבאה לדרוש את שמגיע לה, וממוחה זקופת גב הופכת אותה לקבצנית רמוסה.

מי שהפכה לא מכבר ל-BFF של אשת ראש הממשלה, שמשמשת דוברת לא רשמית שלה, ששוחה בעצמה בבריכות של כסף ושהכריזה בעצמה שיש בכוונתה להיות ראשת ממשלה בשנת 2048 (יהלום במתנה לחגיגות המאה לישראל, כי הרי איך אוסף אבני חצץ שכמונו לא יפלו לרגלי יהלום שכמותה), מראה לנו היום איך באמת מתנהלת המדינה ואיך זה הולך להיות ככל שיחלפו הימים ואנחנו נמשיך לשתוק להם.

כן, כך נוהגים במדינות הון שלטון, כך נוהגים במשטרים שבהם אין עניין לשמוע את קול הציבור – משתיקים הפגנות, רומסים אזרחים, מפזרים התקהלויות, מאתרים את החוליה החלשה ומנתקים את השרשרת. דוחפים אוכל לפה של שובת רעב וכסף ליד של נכה שדורשת את המגיע לה – קצבה, לא צדקה!

ניקול ראידמן, בשם האזרחים השפויים, הנכים ושאינם נכים, בשם מי שאוהבים את הארץ הזו, את צביונה, את האנשים שבה – אני מבקשת שתצאי לנו מהפריים, ואת הכסף שלך? קחי איתך ותדחפי אותו את יודעת לאן, רק לא ליד של אף אדם שמבקש כבוד, כי את זה אי אפשר לקנות בשטרות המטונפים שלך.

form.twitter.com/widgets.js” charset=”utf-8″>

תגובות