למה הדיבור המלוכלך של אראל מרגלית מחרמן אותי

הסרטון של אראל מרגלית מדליק את הזירה ומסמן דרך חדשה עם אופק מעודד במיוחד. על משחק מקדים פוליטי מחרמן במיוחד, וגם 5 עצות לסטאד החדש בשכונה

margalit 1.jpg

גילוי נאות מקדים: טקסט זה רצוף בדימויים מיניים ואין בו כדי להחפיץ מישהו או משהו, אלא פשוט להעביר נקודה. כותבת שורות אלה הינה שמאלנית, פמיניסטית ונהנית מסקס בזמנה החופשי, אז הנה עצה מראש לכל המתלהמות.ים: תנוחו!

אתמול אראל מרגלית העלה לרשת סרטון שבאופן ברור מהווה את יריית הפתיחה במשחק המקדים על לב בוחרי מפלגת העבודה, וסופסוף הגיע גבר שיודע לעשות את זה כמו שאני אוהבת. אראל מרגלית מתייצב מול המצלמות, ולמרות שניכר שלא קל לו עדיין מבחינה תיאטרלית אומנותית, הוא מסמן את עצמו בתור ה״לא מתנצל״ של השמאל החדש, ומביא ערך מוסף בטונות.

אני כבר שומעת את כל המקטרגים – יהיו שם הפמיניסטיות שיגידו שהוא עושה שימוש בטקסטים סקסיטיים שוביניסטיים ואלימים מינית, יהיו שיגידו שהוא יורד נמוך, או שהוא מתכופף, יהיו שיגידו שהוא מחקה את סגול השיער, אבל אני אומרת לכם – הוא עושה לי את זה בענק! למרות הגמלוניות והבתוליות, הסרטון של אראל מרגלית מחרמן לאללה וגורם לי לחשוב שמחכה לנו מערכת בחירות הרבה יותר מעניינת משהעזתי לקוות לה.

>> מיכל יפה ממש לא אהבה את הסרטון, לכו תבינו

margalit orgasm2

הלו בוז׳י, תראה איך עושים לנו נעים!
אני מודה, בבחירות הקודמות חשבתי שלמרות הקול המצחיק והבייבי פייס, בוז׳י ישלים את המהלך ויביא אותנו לשיא, לראשונה מזה שנים של יובש. אלא שבדיעבד כולנו יודעים שגמרנו בחוץ, ולא בגלל הקול והפייס, אלא בגלל שהוא פשוט לא יודע לעשות את העבודה, וזה כשלעצמו מעמיד באור מגוחך את אמירתו מאתמול בכנס באשקלון ש״אנחנו מפלגה שתמיד ידעה להיות מפלגת שלטון.״  אבל האמת היא שזו מפלגה שכבר שנים יודעת לעשות קולות של מפלגה שיודעת להיות מפלגת שלטון, וזה מגוחך כמו לחשוב שיש לנו סקס מצויין כשאנחנו שוכבים על הגב ורק מזיזים את האגן בשעה שעושים קולות כדי שהשכנים לא יחשבו שאנחנו פולניה פריג׳ידית. ואם זה לא די, יש גם את הפלרטוט המגושם עם אוהדי ז׳אנר ״הערבים הנוהרים לקלפיות״ שהוא סקסי כמעט כמו בוגד שנתפס עם התחתונים למטה וממלמל ״זה לא כמו שזה נראה, אנחנו רק דיברנו כאן ואז נשפך לי קפה שחור על המכנסיים״.

margalit buji
מרגלית הסיק מסקנות מטעויות הבחירות האחרונות והולך עד הסוף. אולי חזק מדי, אולי מהר מדי, אבל הוא יודע איפה הנקודה שעושה נעים, והוא מכוון אליה וכאמור – לא מתנצל על כך. אראל מרגלית הבין נקודה חשובה – הוא לא נלחם רק על לב המשוכנעים, הוא גם מפלרטט עם השכנות. הוא מבין סופסוף שכבר די עשינו את כולם במעגלים הקרובים, ושהשאלה היא לא רק מי יכול להנהיג אלא גם מי יכול לבחור, ויורה ישר להרחבת ההתפקדות למפלגה. בוז׳י מעולם לא הזמין את הציבור הרחב לאורגיה בצורה כה מפורשת. אבל מרגלית מסביר באופן ברור שהרעיון של השמאל הישן פשט את הרגל, ושאנחנו לגמרי פתוחים להצעות מגונות ויצירת מכנה משותף רחב יותר עם מי שלא זיהו את עצמם עד היום עם מפלגת העבודה.

ולבסוף – מירי רגב.
אוי, מרגלית תמשיך! כן, בדיוק ככה!

margalit regev 2
עוד דבר שמרגלית הבין הוא שכשיורדים לעם עושים את זה בכוונה מלאה, ושאם מה שעובר לך בראש כשהוא נמצא בין הרגליים של העם זה ״זה לא בשבילי, בואו פשוט נגמור עם זה״ – ככה בדיוק זה ירגיש: עילאי, מתנשא ומשפיל. אבל לא בחור כמו מרגלית, בשבילו זו ממש לא פחיתות כבוד לענג אותנו כבר בדייט הראשון, כולל דירטי טוק. איים לאבינג איט!

שאטרסטוק

עכשיו, כשאני כמעט מסופקת, בוא נעשה את זה הדדי – שלא יגידו שאני רק לוקחת – הנה אני גם נותנת.

5 עצות שישפרו את המהלכים הבאים בקמפיין של אראל מרגלית:

1. אל תעצור  – תן לנו עוד מזה, ההתמדה מגדילה את העונג.

2. אל תתקע על מהלך אחד – תגוון בזוויות ותשלוף לנו עוד שפנים מהכובע – זה עושה לנו את זה. ״הם ואנחנו״ זו אסטרטגיה טובה להתחלה, אבל היא לא תביא אותנו לסקנד בייס.

3. קח מהר יועצת אישה פמיניסטית שתעזור לסנן תכנים שעלולים להתפס כסקסיטיים ותדע לעשות להם הסברה נכונה אם בכל זאת כאלו יהיו בלתי נמנעים (זו עצה לא מחרמנת אבל זה אמצעי מניעה הכרחי כדי שנוכל להמשיך ליהנות)

4. אל תגלוש לפורנו – כבר הבנו שאנחנו צריכים את העניין עם ההמונים, אורגיה וחילופי זוגות, אבל גם כשתלך להביא לנו את החרדים – אל תתפתה לסצנות פורנוגרפיות ולא מחוברות למציאות כמו ברכות מבאבות וריקודים בטליתות – תמצא שם משהו חדש שיצית את האש בינינו לבינם.

5. אל תסמוך עליי. אני שרלילה של השמאל ושל האפשרות שהסגול יודח מכס המלכות, ובעבור זאת הייתי משוכנעת גם שבוז׳י לוקח את הבחירות הקודמות. תאתגר את עצמך ואותנו, תמדוד את האימפקט של המהלכים שלך במקום שבו הם אמורים להשפיע, שלא נישאר שוב חרמנים ועם הזין ביד.

לצפייה בסרטון:

[youtube WOLaWgIGX90]

 

 

תגובות