הגעתי לגיל שאפשר להגעיל

תסלחו לי שזה לא יהיו פוסט רגיל על ריצות, השראה, אלופה ומדליות. חייבים להודות שחלק מהעיסוק בגוף מגלה שעמוק בפנים אנחנו מכילים גם קצת גועל נפש, שלא יזיק לנקות

מכירים את זה שאתם קמים בוקר אחד ואתם כבר לא מה שהייתם? שיוצאים לכם משפטים כמו ׳הצעירים של היום זה לא הצעירים של הלילה׳? שאחרי כל ארוחה בא לכם לעשות בדיקת הריון כי אתם מרגישים שמשהו זז בבטן? מכירים את זה שיום אחד אתם יושבים עם חברים ופתאום מבינים שנושאי השיחה שלכם התחלפו מאיפה עושים את הטיול הבא לאיזה צבע יצא הקקי של התינוק לאיך כואב לכם הגב כל בוקר? מכירים את זה שבוקר אחד אתם מבינים שאתם מבוגרים, מהשורש זקנים? אז כזה.

אני, יש לי בעיה כזאת שאני מטעה אנשים חיצונית. נגיד, כל החיים אמרו עליי שאני נראית כזאת עדינה, שאף אחד לא היה מאמין מאיפה יוצא הפה ג׳ורה שמגלים שיש לי אחרי חצי שעה במחיצתי. אותו דבר אני מתעתעת ברופאי – מבחוץ אני נראית צעירה וספורטיבית, ומבפנים אני גבר אמריקאי בן 55 פלאס כרס משתפלת, סנטר כפול, דאבל צ׳יזבורגר ביד ומיונז נוזל בזווית הפה.

אתם מכירים אותי, אני רצה. ואוכלת בריא, ממש בריא. בלי קפה, בלי גבנ״צ, מעט ביצים, בשר בקר פעם באף פעם. משקל גוף תקין. וחילוף החומרים שלי פצצה, ולא אוסיף על כך. וכבר אמרתי שרצתי הרבה? אבל כשהלכתי לעשות בדיקות דם לפני חצי שנה כדי לוודא שהכל תקין, מהבדיקומט יצא לי פתק עם קונפטי וחצוצרות ״ברוך הבא ג׳ון גודמן, נשמח לעמוד לשירותך מיד״. כולסטרול: 223. סססאמק. זורם לי גועל נפש בעורקים.

ישר עשיתי בראש חישוב כמה קילומטרים בזבזתי בניסיון להוכיח לרופא שריצה זה הפתרון לגנטיקה של היפופוטם שרצה לי במשפחה. במקום זה הלכתי אליו מובסת ואמרתי ״ד״ר, נשמה, תן לי רק עוד ניסיון אחד. עלי, שאם אני לא פותרת את זה בתזונה אני לוקחת את הכדורי רעל שלך מגיל 40 ועד שיאכלו אותי התולעים.״ הסכים.

אז הלכתי וחיפשתי לי איזה פתרון תזונתי שיאפשר לי גם להמשיך לרוץ קילומטרים רבים וחסרי תועלת בריאותית וגם לגרש מתוכי את דיבוק הגודמן. וככה, בגלל שאומרים שכשאנחנו משדרים לעולם את המשאלות שלנו היקום מחזיר לנו את התשובה, פנתה אליי יום אחד דגנית והציעה לי להצטרף לתכנית ניקוי רעלים, במובן של דיאטה, במובן של לא בא לי, וכמובן שהסכמתי, כי איזו ברירה כבר היתה לי?!

* גילוי נאות: לתכנית הדיטוקס הצטרפתי כבלוגרית, את האפליקציה רכשתי במיטב ה-30 ש״ח שלי, אבל קיבלתי חבילת תיונים שלמה במתנה. בלי ספק שחיתות ברמה הגבוהה ביותר, אבל אל תתנו לקנאה לעלות לכם לראש, תקשיבו עד הסוף *

ככה הגעתי לדיטוקס הזה ומיד אמרתי שלא מעניין אותי משקל ולא מעניינים אותי היקפים, מעניין רק להוריד אחוזי שומן בשביל הריצה, וכולסטרול בשביל שאוכל לראות את הנכדים שלי, ושאם זה לא קורה אני לא כותבת מילה ולא ממליצה לאף אחד. אמרו לי שסגור העניין. אה, וגם אמרתי שאני לא מוכנה להיות רעבה אפילו דקה אחת ביום, כי אני כבר במילא לא כל כך יפה ולא בת ששעשרה, אז אין לי ראש לחארטות של טיפשעשרה.

מפה לשם הורדתי קיבלתי תפריט מסודר ומצולם שמגדיר 5 ארוחות ביום ומה שהן מכילות, וגם מה שהן לא מכילות – בלי סוכר, בלי גלוטן, בלי בקר, בלי חלב. להפתעתי היה בתפריט יותר שומן ממה שאכלתי ברגיל לפני כן. פייר, חששתי. לא ראיתי איך זה הולך לעמוד בתנאים שהצבתי.

טו מייק אה לונג חפיריישן שורט – לא היה יום אחד שהייתי רעבה. מצאתי תפריט מגוון מאוד. לאט לאט הבנתי איך נדמה לנו שאנחנו אוכלים בריא, אבל בדיוק כשאנחנו לא מסתכלים אנחנו דוחפים לגוף שלנו ערימות של זבל שמצטבר בגוף. חייבת להודות שלפעמים הרגשתי שחסר לי קצת כוח לאימונים, אז הפחתתי טיפה בעומס וגם הגדלתי קצת את המנות.

והרי התוצאות – אחרי 21 יום בתכנית אני נושמת טוב יותר, ישנה טוב יותר, ירדתי מעט במשקל (בערך 1.5 ק״ג על משקל גוף של כ- 57 ק״ג), הפחתתי כ-5% שומן, העליתי מסת שריר, צמצמתי היקפים באופן משמעותי, אבל הכי חשוב, כשהגעתי למכבי לקחת את תוצאות בדיקת הכולסטרול שלי יצא לי פתק משעמם ״שלום אישה שאף אחד לא מכיר, מספרך בתור הוא 6517. חכי בסבלנות, יש פה איזה כוכב עבר אמריקאי על סף חסימת עורקים שצריך טיפול יותר דחוף ממך׳.
כולסטרול: 189. משימה הושלמה. אני רזה מבחוץ, נקייה מבפנים, ותודה לאל שזה עבד בלי שהייתי צריכה להשבע לרופא שלי שאני רק מנסה סדנת חוקנים וזהו.
אני ניצחתי.

אם אהבתם – לייק שווה איזה קילומטר, לפחות. תגובה = אימון אינטרוולים.
אם בא לכם לעקוב אחרי הדרך שלי ואולי לקבל השראה לנוע בכיוון- הירשמו לניוזלטר, זה לוקח שניה ושורף מלא קלוריות.

תגובות