גילי מוסינזון עושה סקס, אהבה ורוח. חופשית

אחרי שקלע מ-3 כשהיה לספורטאי המקצועי הישראלי הראשון שיצא מהארון, מוסינזון מחטיא מהקו עם פרשייה מיותרת. האם זו טעות תמימה או חוסר אחריות?
צילום מסך מאינסטגרם

לפני מספר חודשים היה גילי מוסינזון לספורטאי המקצועי הראשון שיצא מהארון, והתוודה על משיכתו לגברים ונשים כאחד.
לכאורה, לא ביג דיל, אולם בספורט המקצועי, מעוז הגבריות, הוא עשה היסטוריה, פרץ דרך לאחרים שירצו בעתיד לצאת מהארון וגם עורר דיון סוער, שנדמה שכבר מזמן היה צריך לחלוף מן העולם “האם יכול ספורטאי גיי להתקלח במקלחות הגברים?”, ובכן – אפילו רק לשם הדיון הזה מגיע למוסינזון אות הוקרה על היציאה מהארון, שהציגה את החשיכה ששוררת מחוץ לו ואת האור שיש להביא לשם. (הלו, הוא התקלח איתכם שנים ונדמה שאיש לא “נפגע”. וחוץ מזה, בכדורסל נשים יש לא מעט נשים לסביות שמשחקות ומתקלחות לצד שחקניות סטרייטיות וזה עובד לא רע בכלל.)

אבל בימים האחרונים עולה שמו של מוסינזון לכותרות כשנחשף כי הוא ספורטאי העבר שמככב באורגיה בסרטוני הסקס שהופצו ברשתות החברתיות.

מספיק להסתכל על חשבון האינסטגרם של מוסינזון כדי להבין שהאיש חוגג את חייו החדשים, אולי אפילו בתיבול קל של משבר גיל ה-40 שטיפה מקדים את זמנו,  ושהפרובוקציה נעימה לו. אבל היכן עובר הגבול, ועל מה בעצם הסערה?

MOSINZON1
צילום מסך מאינסטגרם

בואו נאמר את האמת – החברה שלנו פוריטנית כשזה נוגע לסקס. כלומר, היא מתירנית עד אימה כשמדובר בפרסומות חושפניות או בכתבות צהובות, אבל סקס על אמת – זה כבר גדול עלינו. והמילה ‘אורגיה’ הרי לא הומצאה במיוחד לרגל האירוע הזה, מכאן שברור לכולנו שזה דבר שמתקיים, ואפילו לא מעט, כך שהרעש סביב העובדה שמוסינזון ‘עושה את זה’ הוא לא יותר מסערה בכוס תה.

איפה כן יש לתת את הדעת על הדברים? במקום שבו נחשפות נשים אנונימיות שבחרו להשתתף בסצנה מסוג זה, ושבדיעבד מוצאות את עצמן מככבות בפורנו הום-מייד, שמופץ ברשתות ללא שליטתן. אפילו כשמדובר באורגיה לצד שני גברים שנחשפו כמותן, הניסיון מראה שאת המחיר החברתי ישלמו הנשים שבסרטון.

MOSINZON4
צילום מסך מאינסטגרם

מוסינזון אמנם טוען כי פרסם את הסרטון רק בקבוצת פייסבוק סגורה וסודית, אבל בינינו, צריך להיות הרבה יותר תמים מכפי שהוא מצטייר בעיני כדי שיאמין בעצמו לדברים שהוא אומר. השנה היא 2016, ואין דבר כזה קבוצת פייסבוק סודית. אנחנו רואים זאת שוב ושוב, ובמיוחד כאשר מדובר בספורטאי או סלב כזה או אחר – האחריות האישית צריכה להיות הרבה יותר גדולה מכפי שנדמה לי שנהג כאן.

זה נורא קל להגיד לאחר מעשה “אני לא מתבייש” או “לא התכוונתי”. במקרים אחרים , למשל כמו בפרשית איל גולן וחבורתו, זה מגיע בצורת “לא ידעתי שהיא רק בת 17”, ובאלנבי 40 זה “היא לא היתה ממש שיכורה” – ומובן שאני לא משווה בין מעשים פליליים לסקס בהסכמה בין מבוגרים, (כבר כתבתי שהעובדה שמדובר באורגיה לא מרגשת או מסעירה בעיני), אבל בסוף, כשזה יוצא החוצה, לא עוזרים התירוצים, כי מישהו, ובעיקר מישהי, תמיד משלמת את המחיר.

איך לומר בשפה שמוסינזון יבין? הפעם החטאת מהקו.

 

* מוסינזון סירב למסור תגובה 

תגובות